Οι Πράξεις Κάνουν τη Διαφορά

10/09/2010 § 6 Comments

Μεταξύ συντρόφων αλληλεγγύη.

Μεταξύ εραστών συνενοχή.

Με κατά μέλη αφαίρεση,

το πρόσημο αρνητικό.

Μιράντα Παπαδοπούλου Χωρίς

§ 6 Responses to Οι Πράξεις Κάνουν τη Διαφορά

  • takis x says:

    !!!!!

    Αχ μιράντα μου…

  • α. says:

    Οι πράξεις κάνουν τη διαφορά.

    Εγώ να καίω τα ποιήματά σου.

    Κι εσύ να κλαις.

    Μόνο έτσι θα παίρναμε εκδίκηση απ’ τις λέξεις.

    Εγώ να μην τις πιστεύω.

    Κι εσύ να μην τις λες.

    Ούτε αλληλεγγύη. Ούτε συνενοχή.

    Ίσως μόνο δικαιοσύνη.

    Μεταξύ μας.

  • περί δικαίου... says:

    Μερικές λέξεις
    είναι για κρεμάλα.

    ΕΓΩ

    κρέμομαι.

    Υ.Γ Έτσι κι αλλιώς, το δίκιο είναι όλο δικό σου. Δε θα
    μπορούσε να υπάρξει δικαιοσύνη-ανάμεσά μας.

  • α. says:

    Με λέξεις μου δίνεις

    το δίκιο

    που μου παίρνεις με πράξεις.

    Δεν είναι που κρέμεσαι.

    Είναι που με κρεμάς.

  • aleka says:

    Ρε κοριτσια με το μπαρδον δηλαδη, αλλα δεν αφηνετε την κλαψα να μιλησετε σαν ανθρωποι, εν αναγκη να βριστειτε βρε αδερφε! Εγω επειδη ειμαι λαϊκια, θα πω τη δικη μου ποιηση:”Καθε κατσικακι απο το ποδαρακι του κρεμεταϊ”

  • Michael_Sc says:

    Nice blog ραδιοφόνισσα! Καλώς σε βρήκα…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Οι Πράξεις Κάνουν τη Διαφορά at ραδιοφονισσα.

meta